Hodnocení obchodu
Výpis hodnocení
Jsem spokojená vše mi došlo vpořádku. Krásné věci na prodej.
Dobrý den,
Vážíme si Vaší spokojenosti a děkujeme za krásné hodnocení.
Vaše Wizardo
Krásné zboží, rychle doručení
Dobrý den, Terezo,
moc děkujeme za super hodnocení. Moc nás těší, že jste s námi byla spokojená.
Vaše Wizardo
Vše ok a včas.
Dobrý den,
vážíme si Vaší spokojenosti a skvělého hodnocení.
Děkujeme
Vaše Wizardo
Dobrý den, Milanko,
moc děkujeme za hodnocení. Čokoládové žabky se snažíme průběžně řešit. Vážíme si Vaší zpětné vazby.
Vaše Wizardo
Dokonalé…objednávka byla rychle vyřešená a krásně zabalená, k tomu přišla i hezká děkovná kartička jako malý bonus. K tomu ještě jako plus hezký design webových stránek, kde je radost brouzdat a super a kreativní komunikace obchodu, která se drží tematického zaměření. Vymazlené do posledního detailu + celý wizardo tým je super i naživo, mohu doporučit nákup na e-shopu i návštěvu conů, kde se s Wizardo můžete potkat i naživo. Wizardo je obchod, který dělá každý den kouzelnější
Dobrý den, Bello,
moc děkujeme za neuvěřitelně pozitivní hodnocení. Moc si vážíme Vaší zpětné vazby.
Vaše Wizardo
Dobrý den,
moc děkujeme za krásnou recenzi. Vážíme si toho :).
Vaše Wizardo
Puvodne dostupne zbozi bylo najednou nedostupne,platebni brana nefungovala,hlasena chyba.Presto chodily upozorneni na nezaplaceni zbozi
Dobrý den,
děkujeme a mrzí nás takové hodnocení. Omlouváme se nedostupnost platební brány 1 den. Prošla nová implementace a než jsme zjistili závadu a opravili ji, proběhla Vaše objednávka.
Ano, přišel vám automatický e-mail a opakovanou platbu, kde bylo možné zaplatit jak odkazem (který bohužel nefungoval jak jsme již zmínili), tak údaje k převodu. Taktéž byla možnost se nám ozvat, že platba neproběhla a poslali bychom výzvu s QR kódem pro pohodlnou platbu. Jelikož jste nijak nereagovala na výzvu k platbě ani po 6 dnech, objednávka byla stornována.
Jelikož byl v tu chvíli jeden kus produktu skladem, který jste objednala, je jasné, že nelze objednat další, jelikož již ten předmět máte ve vytvořené objednávce (vznikl na ní skladový nárok). Po stornování objednávky je produkt opět skladem (ten jeden kus) a můžete si ho znovu objednat, jelikož skladový nárok na vaší objednávku byl stornován.
9.10.2024 15:45:28 - byla vytvořena vaše objednávka
9.10.2024 22:18:16 - jsme odeslali 1x výzvu k platbě, jelikož systém zaznamenal, že neproběhla platba
15.10.2024 23:04:30 - byla objednávka stornována, jelikož jste nijak nereagovala a objednávka nebyla stále zaplacena
Zvažte vytvoření nové objednávky pro ověření, že opravdu u nás za to to stojí. ♥
Kouzelný den, Wizardo.
A
Andrea
Před šesti dny jsem vytvořila a zaplatila objednávku a od té doby se nic neděje, zásilku neposílají, na email nereagují a uvedené telefonní číslo neexistuje. Rozhodně nedoporučuji.
TV
Tomáš Vondráček
(Administrátor)
Dobrý den,
je nám líto, že nejste spokojena s našim e-shopem. Na Váš e-mail jsme Vám odpověděli druhý den, kde jsme informovali o předání objednávky kurýrovi. Standardně jsou objednávky doručené 2.-3. následující pracovní den. Vaše zásilky byla doručena 4. pracovní den. Jednu hvězdičku si naši domácí skřítci nezaslouží. 🥹
Kouzelný den, Wizardo.
Vše v pořádku
Dobrý den,
moc děkujeme za super recenzi :).
Vaše Wizardo
Dobrý den,
moc děkujeme, na balení (a všem ostatním :D) si rozhodně dáváme záležet.
Vaše Wizardo
Dobrý den,
moc děkujeme za pozitivní hodnocení. Vážíme si toho.
Vaše Wizardo
Dobrý den,
moc děkujeme za Vaše hodnocení :).
Vaše Wizardo
Celková spokojenost
Dobrý den Stello,
moc děkujeme za Vaše hodnocení. Jsme moc rádi, že jste byla spokojená.
Vaše Wizardo
Špatná kvalita produktu zboží mi podruhé přišlo poškozené. NEDOPORUČUJI !!!
Dobrý den,
děkujeme za hodnocení a ještě jednou se omlouváme, že jste nebyla spokojena s výrobkem. Dovolte abychom se i zde vyjádřili. Po e-mailu jsme nám oznámila poškození pracovního sešitu (ohnutý hřbet a pokrčené strany). Přes e-mail jsme Vám nabídli výrobek bezplatně vrátit a vrácení celkové částky i s poštovným, jelikož produkt nelze vyměnit (již se nevyrábí). To jste odmítla. Po týdnu jste se ozvala znovu, že výrobek chcete i tak vrátit, ale již jste výrobek vybalila a celkově znehodnotila. Zde jsme dle obchodních podmínek navrhli vrátit poměrnou část, protože výrobek nelze vrátit do původního stavu, jelikož byl výrobek Vámi znehodnocen. I tuto možnost jste odmítla a dodala, že vada nebyla patrná, jelikož je ohnutá pouze zadní strana, ač jste v prvním e-mailu uváděla více poškození. Jakoukoliv kompenzaci z naší strany jste však odmítla.
Jinou Vámi dokončenou objednávku neevidujeme. Mrzí nás, že Vaše zkušenost s našim e-shopem není pozitivní jako tisíce zákazníků před vámi.
Kouzelný den,
Tomáš – Wizardo.
Celová spokojenost. Produkty z HP světa (sladkosti, postavy, rekvizity atd.), které určitě už jako malý chtěl každý vlastnit a zde má možnost díky tomuto obchodu
Dobrý den,
moc děkujeme za super recenzi. I pro nás je Pottershop/Wizardo dětským snem :).
Vaše Wizardo
Prostě odborníci na Harryho
Dobrý den,
moc děkujeme za skvělou recenzi. Snažíme se být co nejlepší :).
Vaše Wizardo
Dobrý den Lenko,
Moc děkujeme za Vaše hodnocení. Vážíme si toho :).
Vaše Wizardo/Pottershop
Dobrý den Petro,
moc děkujeme za super hodnocení. Vážíme si ho :)
Vaše Wizardo/Pottershop.
Dobrý den Naty,
moc děkujeme za super recenzi. Jsme rádi, že jste byla spokojená.
Vaše Wizardo
Dobrý den,
moc děkujeme za hodnocení. Doufáme, že přijde/přišla i objednávka další :).
Vaše Wizardo/Pottershop