Doprava a platba - jak nakupovat

Způsob dopravy

Vaše objednávky prostřednictvím našich sov odesíláme v naprosté většině následující pracovní den (je-li zboží skladem), následně je potřeba přičíst dodání mudlovským dopravcem (viz přehled níže).

Lze tak říci, že sovu s objednávkou můžete očekávat do dvou až tří následujících pracovních dnů, v případě svátků se může doba dodání prodlužovat.

A mimochodem, posíláme i na Slovensko.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doruceni-wizardo-ppl

Doručení domů
Po odeslání vám přijde sledovací číslo do e-mailu, který jste zadali při registraci. Pokud Vás řidič nezastihne na adrese, doručuje pravděpodobně zásilku na nejbližší výdejní místo PPL. Dodání trvá zpravidla 2 dny po odeslání.

99 Kč / 6,99 €

Doprava zdarma nad 3000 Kč / 120 €.

doruceni-wizardo-zasilkovna

Doručení na výdejní místo / Z-box
O doručení zásilky na výdejní místo budete informováni e-mailem a SMS zprávou. Zásilku si můžete vyzvednout na zvoleném výdejním místě, které si vyberete v nákupním košíku.
Zásilky nad 2,5 kg lze poslat pouze přes PPL na adresu.

74 Kč / 3,99 € max do 2,5 kg váhy

Doprava zdarma nad 3000 Kč / 120 €.

Víte, že...
Zásilky se snažíme balit co nejšetrněji nejen k obsahu zboží, ale i k přírodě. Objednané zboží chráníme vlnitou lepenkou, použitou bublinkovou fólií, použitými vzduchovými polštářky nebo pěnovými buráky (ne, ty se opravdu nejí) a balíme do čistých použitých (nebo nových) krabic, které je škoda vyhodit. Faktury do objednávky nepřikládáme, přijdou vám e-mailem. Šetříme přírodu a věříme, že to naši zákazníci ocení.

Možnosti platby

icon_qrpay Převodem
Platba přes vaše internetové bankovnictví s možností platby přes QR kód.
ZDARMA
icon_dobirka Dobírkou
Platba řidiči při převzetí zboží nebo na výdejním místě a Z-boxu. Berte na vědomí, že při platbě přes Z-box je nutné platit pomocí aplikace Zásilkovna.
59 Kč
icon_kartapay Online kartou
Platba vaší kartou prostřednictvím platebního portálu GoPay.
ZDARMA
icon_googlepay Google Pay
Pohodlně zaplaťte přes svou peněženku GooglePay.
ZDARMA
icon_applepay Apple Pay
Platba pomocí ApplePay wallet.
ZDARMA

Pohodlná platba přes QR kód

V případě platby převodem na účet je potřeba objednávku před odesláním zboží uhradit. Údaje k platbě Vám budou odeslány e-mailem v souhrnu objednávky i s QR kódem pro jednodušší platbu.

Číslo účtu pro ČR plátce: 2301264025/2010
IBAN pro SK plátce: CZ1920100000002301264025

Variabilní symbol je číslo objednávky. Před odesláním platby si prosím pečlivě zkontrolujte zadané údaje. Objednané zboží v případě platby převodem expedujeme po připsání objednávky na účet.

Nakupující je povinnen uhradit zboží do 48 hodin od objednání (dle obchodních podmínek).

Termíny dodání

V případě, že je zboží skladem, odesíláme sovu s objednávkou do dvou pracovních dnů (nejčastěji následující pracovní den), v případě svátků může dojít k několikadennímu zpoždění.

Pokud zboží je momentálně nedostupné, snažíme se ho doplnit co nejdříve (z pravidla měsíc), někteří dodavatelé mají však dlouhé dodací lhůty. Pokud potřebujete zboží, které není skladem, kontakujte nás a informujte se o naskladnění zboží, popř. využijte funkci Hlídací sovy (hlídací pes), kde Vám po zadání e-mailu přijde notifikace v případě, že je zboží opět skladem.

Zboží označené dlouhodobě nedostupné znamená, že nemáme žadnou informaci o dostupnosti produktu v brzké době ani dlouhodobějším horizontu.

Zboží vedené jako na objednávku aktuálně není skladem a je nutné ho objednat u dodavatele. Dodání takového zboží je zpravidla 30 dní.

Poslední možností je předobjednávka, kdy zboží není skladem a dodavatel/výrobce ještě zboží nevydal. V detailu produktu lze nalézt datum uvedení produktu na trh a jeho přibližné dodání. Předobjednávky nelze platit na dobírku. O dostupnosti zboží se lze kdykoliv informovat e-mailem nebo telefonicky.

Průběh objednávky

O průběhu objednávky budete v případě změny stavu informováni pomocí notifikačních e-mailů. Doporučujeme se registrovat v našem e-shopu, kde nalezente celkový proces objednávky a doklady o nákupu.

Výchozí stav objednávky je Přijatá. V případě úspěšné platby online se automaticky převede objednávka do stavu Vyřizuje se. Pokud použijete platbu převodem, objednávka se přepne do stejného stavu po přijetí platby. V případě dobírky se přepíná do stejného stavu objednávky po kontrole.

Jakmile je objednávka odeslána, stav se změní na Odesláno a obdržíte informační e-mail se sledovacím číslem, odkazem pro sledování zásilky a daňovým dokladem. V takovém případě můžete očekávat zásilku zpravidla do dvou pracovních dnů.

Zásilky odesíláme ve chvíli, kdy je celá objednávka kompletní. Pokud si přejete objednávku rozdělit, kontaktujte nás pomocí e-mailu nebo telefonicky. Za každou samostatnou zásilku je však potřeba uhradit náklady na dopravu zvlášť. 

Vrácení zboží nebo jeho výměna

Pokud nejste úplně spokojeni, kontaktujte nás. Na Vaší spokojenosti nám záleží. Dle zákona máte 14 dnů od uskutečnění prodeje na vrácení zboží bez udání důvodů. Nejste-li spokojení se zbožím, pošlete nám ho zpět. Dle Vašeho přání Vám pošleme jiné zboží, vystavíme ve stejné hodnotě slevový kód na další nákup nebo Vám vrátíme peníze (samozřejmě včetně poštovného spojené s dopravou zboží k Vám).

  1. Kontaktujte nás na shop@wizardo.cz, domluvíme způsob vrácení zboží. Vrácení probíhá pomocí poboček Zásilkovny.
  2. Zboží pečlivě zabalte, aby se obsah nepoškodil, na zásilku nalepte štítek, který vám byl vygenerován.
  3. Přiložte číslo objednávky nebo jednoduše vyplňte formulář pro odstoupení od kupní smlouvy.
  4. Jakmile na zboží dorazí, vyřídíme Vaši výměnu či vrácení peněz.

Kupující nese náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu dle obchodních podmínek. Možnost vrácení do 14 dnů se nevztahuje na zboží vyrobené na zakázku, blind boxy (obsah s překvapením) ani na zboží, které podléhá rychlé zkáze (např. potraviny), opotřebení nebo zastarání. Zboží, které nám vracíte, by nemělo jevit známky poškození nebo opotřebení (nepoužité, v původním stavu, se všemi visačkami a originálními obaly).Pokud není možné zboží vrátit vrátit ve 100% stavu. V opačném případě vám budeme muset něco strhnout z původní ceny dle obchodních podmínek. 

Reklamace

V případě, že zboží jeví jakákoliv vady či nedostatky, kontaktujte nás, prosím. Na zboží se vztahuje zákonná záruka.

Nejrychlejší způsob pro vyřízení reklamace je zaslat nám prostřednictvím e-mailu vyplněný formulář o reklamaci s fotografiemi závady. Vždy se snažíme o co nejrychlejší vyřízení reklamace, ať už se jedná o výměnu zboží, případně slevu nebo vrácení celé kupní ceny.

Vady způsobené běžným opotřebením nebo zaviněním kupujícího není možné reklamovat.

Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz.